Att vilja flyga som en fågel !



Bonjour ! En man har gripits av polisen som använde en laser för att blinda piloter under landningen planer på landingsbanorna av Paris-Orly flygplatsen. Han är 20 år och fortfarande oansvarigt. Vad är hans problem i huvudet ? Tur att de grep honom innan det händer en olycka. Känner du Paris-Orly ? Var du redan dit ?

                                              
                                      En groda, kan den flyga som en fågel i himlen ?

Chère petite Polonaise, hur kan du uppmuntra en groda att ta planet, så den inte gjorte det ? Jag vill gärna höra vad du har att säga i stället för en annan person för att jag har förtroande för dig - du känner väl den här världen. Mina föräldrar och väniner skrattar åt mig. Jag förstår inte varför. Jag har aldrig tagit planet och det är inte en otrolig sak. De glömmer att en groda simmar i sin lilla damm, men vet inte flyga. Hur gör man ? Men en groda med vingar, pourquoi pas ? Oh oui, att flyga som en fågel i himlen...Och de vackra kabinpersonalerna som erbjuder oss sina vackraste leenden. Ler ni ? Och har ni alla vingar ? Detta är viktigt när man flyger i luften  ;-)



Seriöst, har du sovit gott den här natten ? Inga problem med katten ? Stackars, petite Polonaise, haha ! Kom ihåg den videon när du ska vara till gymmet (ojoj vilken tur du har!) Och jag har kanske en ny video på dig  ;-)  Hoppas du får en fin dag med din vän !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0