Parce que tu es la meilleure, petite Polonaise !



Cześć, chère petite Polonaise, jak się masz ? Jag hoppas att du inte hade mardrömmar om din dator (du har sovit gott) och du är pigg (har energi) för den här nya dag.

                    

Zen ! Om du är lika mig, så ditt job ska bli bättre med detta nya trycket. Moi, jag gillar det (galenskap). J'ai confiance en toi parce que tu es la meilleure...Eres una fuerza que nadie puede parar !
                                                                
Idag ska jag gå hem vid kl: 15.00 igen. Detta betyder att jag ska kunna springa lite i skogen med solen. Oh, tack, livet  :-)

                         
Hoppas du har en lovely solig dag trots jobbet ! Glöm aldrig att le, i alla fall - Bonne journée, chère petite Polonaise !




Kommentarer
Postat av: Casia

Vad skönt att du kan sluta lite tidigare så att du får andas lite (både mentalt och fysiskt) :-)



Jag har sovit som en sten (de verkar sova rätt djupt, those suckers) och är i full gång med jobbet. Soligt och fint här (hos dig med, I hope) så jag ska försöka rappa på så att jag hinner med gymmet och lite andra nödvändigheter.



Vad roligt, i programmet som jag jobbar med säger en pappa att hans son är väldigt "zen" (men det var den enda parallellen - annars var programmet more then crazy), hehe. Jag tror att jag är i ett konstant zen-tillstånd, men jag pendlar mellan de olika nivåerna inom den. Eller nåt ;-)



Jogga lugnt, Froggie!

2010-09-09 @ 12:29:00
Postat av: FredVisgot

Ja, men jag slutar vid kl: 18:00 imorgon.



Ska du till gymmet alla dagar ? Fint väder här -så vi är inte avundsjuka på varandra, haha ;-)



Ja, det är sant att det är roligt. Jag märkte att vi ofta har flera "saker gemensamt" eller tänker/gör samma sak på samma gång -det är konstigt vad jag säger, eller kanske det är livet som är konstig...



Det är super trevlig att du är alltid zen men det tror jag att jag redan vetat. Jag har inte alltid fel om dig, haha ;-) Du är...klok, zen, smart, talangfull, en tjej som glöm aldrig sin mormor -hur mår din kära famlij?



Nu ska jag springa, andas och höra tystnaden till naturen (it is a beautiful life !).



Czesc, Casia :-)

2010-09-09 @ 16:06:31
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Klockan 18 är bara barnet, som man brukar säga i Sverige :-)



Jag brukar träna varje dag, om jag kan. Det ligger i sen den tiden jag dansade, då repade vi flera timmar varje dag och min kropp är van att röra på sig. Gotta obey it, u know.



Jag vet inte om jag är klok - vad är det, egentligen? Men jag är jag och det får räcka. Min famij mår bara bra, tack. Systern är hos sin pojke nästan hela tiden och jag ska åka till Stockholm och Oxelösund på lördag och kombinera affärer med nöje. Hur är det med din familj?



Hoppas att det gick bra att springa, natti Froggie!

2010-09-09 @ 21:03:26
Postat av: FredVisgot

Haha, vilket fint idiom :-)



"Vi" : din syster och du ? Ni tränar tillsammans? Du måste alltid lyssna på din kropp!



Mycket bra skrivit ! Man hittar din vishet genom dina ord! Din syster vill bo med sin boyfriend. Hon verkar ha hittat den sanna kärleken, kanske. Bor hon med dig i Malmö?



Malmö-Oxelösund-Stockholm ; du resar hela tiden ;-)

Min familj mår bra också, merci. Kommer du besöka din mormor?



Hmmm, jag undrar om du är en god dansare...



Ja, det var fantastiskt, som vanligt ;-) Hoppas att det gick bra med dig på gymmet.



Natti, natti, petite Polonaise de Malmö/Oxelösund/Stockholm/Polen !

2010-09-09 @ 21:48:03
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0