Vykort från Warszawa !



Bonsoir, petite Polonaise ! Jag fick ett vykort från Christine, en av mina gamla vänner i kören, som är på besök i Warszawa.


                                             Warzsawa : din kära vackra huvudstad !

Casia, hon tackar dig för dina goda tips : Zlote Tarasy, Lazienki... Och hon säger att hon är helt kär i den här vackra staden och det finns trevliga människor där. Hon säger också att maten är...mmm, gudomlig. Min vän rekommenderar mig att åka till där eftersom tjejer är snygga (så irriterande!). Oh, det har jag vetat redan  ;-)  Jag reser aldrig för att träffa tjejer men för att vila och upptäcka en okänd värld.

                                                                   
                                                                    Vive la Pologne !

Jag behöver inte att resa och upptäcka nya härliga land. Min familj och mina vänner delar med mig deras resor genom vykort och bilder. Men det är bättre att resa oss själv.
                                                          
                                                             Sov gott och dröm söt !

Nu ska jag kolla tv innan jag ligger på min säng. Hoppas du har en lovely kväll med din mamma - Dobranoc, petite Polonaise, spij dobrze !




Kommentarer
Postat av: Casia

Vad roligt att din vän gillade staden! But hey, you simply have to :-) Och du har helt rätt. Snygga tjejer (de är verkligen vackra) är bara en bråkdel av vad staden/landet har att erbjuda. Du måste bara åka dit en dag!



Jag har precis jobbat klart för dan (tog en joggingpaus och joggade ikapp solen) och tar ett glas med mamma. Sov gott, Froggie!

2010-09-13 @ 22:04:04
Postat av: FredVisgot

Måste jag åka till dit för staden eller...snygga tjejer ? Om jag åker till dit en dag, så det är bara för din vackra stad, inte tjejer.



Med solen...Jättekul :-) Var ett fransk vin ? Mamman och hennes lilla dotter tillsammans -oh vilken söt tavla :-) Underbart !



Bonne nuit, chère petite Polonaise ! Fais de beaux rêves et que les anges vous protègent (toi et ta maman) durant votre sommeil !

2010-09-13 @ 23:28:04
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0