What is most important is invisible !



Nadzieja

 

W zatoce łez i w morzu codzienności,

na skraju gdzieś i w raju przyjemności,

zawsze ze mną jesteś Ty.

Gdy zło oplata moją szyję,

Twój dotyk je rozproszy,

Gdy moje szczęście mrok okryje,

Pozwalasz mi zaznać życia rozkoszy.

Wiem, że na Tobie mogę wesprzeć swoje ramię,

Mam tylko nadzieję, że na zawsze już tak pozostanie ...



Att springa, jag vill så springa men jag måste ha tålamod. Snart, snart. Oh, jag dör !!! Jag behöver springa. Ok, jag måste vara lugn tills i morgon. Nu ska jag kolla serien NCIS på tv. Efter ska jag försöka skriva hela natten. Jag känner någon som kommer sova gott i natt, inte sant ?  ;-)   Stackars petite Polonaise ! Du måste vara så trött just nu. 

         
                                                                 Godnatt !

Hoppas du har en trevlig kväll - Dobranoc, Casia !




Kommentarer
Postat av: Casia

Jag ska också springa imorgon :-) Om det inte spöregnar... Nu ska jag ta igen lite engelsk skönlitteratur (dvs vältra mig i skvallertidningar) och sen sova, sova, sova. Need it!



The most important thing will always find its place, eh? Natti, froggie. Sov gott!

2010-09-17 @ 22:21:57
Postat av: FredVisgot

Känner du den här polska dikten? Vilka är de senaste intressanta nyheterna ? Du hade en lång lång lång dag. Du förtjänar att få en god natts. Imorgon du ska springa med solen, tro jag!



Tycker du det ? Ibland kan saken gå förlorade...under vår näsa.



Natti, natti, lila polska! L'espoir appartient aux rêveurs.

2010-09-17 @ 23:32:53
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Hello! Nej, jag känner tyvärr inte till dikten... Men den var fin!



Hehe, många nyheter och lång dag. Jag somnade som en sten (igen)! Gick upp tidigt och var ute och sprang en timma i skogen. När jag kom hem - PRECIS då - började det att regna och det regnar fortfarande. Så jag hade tur!



Jag hoppas att ialla fall du har lite sol, Froggie. Ha en lovely day!

2010-09-18 @ 12:58:51
Postat av: FredVisgot

Ja, vilken tur du hade ! Men vad det är rolig, ditt liv är en komedi, hahaha :-D



Bien sûr, det är fint väder här med en härlig sol (22 grader i luften!). Hälsa din mamma - Ciao, ciao bellissima !

2010-09-18 @ 14:35:14
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0