Mitt andra hem och min miljönvänliga bil !



Hola, que tal ? Hoppas du sovit gott. Som du verkar ha att gilla bilder av mitt hus, så här är andra bilder :


                                                                Mitt andra hem !

Mitt andra hem producerar elektricitet det själv som det behöver. På nästa bilden kan du se min miljövänliga bil. Och jag rekommenderar dig den här bilen  ;-)


                                                         Min bil skyddar miljön !

Nu är jag på jobbet och ska gå hem vid kl : 17:00 (och kanske springa lite, maybe). Hoppas att du uppskattar dessa bilder och har en fin solig dag, chère petite Polonaise - Bonne journée !




Kommentarer
Postat av: Casia

Vilka fina "hem"! Tänk om man kunde krypa in i dem då och då, hehe (är väl inte helt omöjligt vad gäller alternativ nummer två I suppose)!



Det var soligt när jag var på min powerwalk imorse men nu har molen tagit över makten. Hoppas det blir lite bättre sen, I wanna run :-) Enjoy dagen och jobbet Froggie!

2010-09-14 @ 12:54:51
Postat av: FredVisgot

Haha, allt blir möjligt om man vill det. Allt blir möjligt, chère petite Polonaise ;-)



Hmm, du verkar gilla min bil...



Har du mött djur under din powerwalk imorse ? Är det kallt i Sverige nu ? Bli inte sjuk, var försiktig nu -ät många frukter och grönsaker (och honung)!



Jag önskar att du får lite sol för att springa. En dag måste man organisera jogging tillsammans -virtuell jogging. Det skulle vara kul, inte sant ? ;-)



Czesc, Chère petite Polonaise !

2010-09-14 @ 15:20:36
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Jag mötte tyvärr inga djur imorse (eller så var de väldigt bra på att gömma sig, those little creatures). Jag var dock ute och joggade i blåsten och såg nån skalbagge här och där - alltid nåt.



Visst är det lovely att springa? Man är i en annan värld, liksom. Ciao!

2010-09-14 @ 19:51:15
Postat av: FredVisgot

Skalbagge...Inte illa !



Oh, petite Polonaise de Malmö, jag brukar springa i en härlig plats. Själv, mötte jag några fåglar som sjöng och...well,jag vet inte om jag kan säger dig. En liten varelse som du hatar. Jag förstår inte varför min syster och du gillar inte dessa stackars små varelser, ok, jag skriver inte namnet ;-)



Another world, you're absolutely right, chère petite Polonaise.

2010-09-14 @ 21:17:22
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0