Mitt huvud kommer att explodera...



Åh, chère petite Polonaise, jag har precis vaknat upp. Jag haft en hemsk huvudvärk och låg på min säng hela dagen. Det är på grund av toi, petite Polonaise, som vanligt  ;-)  Jag undrar hur är det möjligt det fanns 15 besökare, varför idag ? Ce n'est pas toi, he? Non, c'est impossible. Jag förstår inte...Aj aj aj mitt huvud, det kommer att explodera. Przepraszam, chère petite PolonaiseJ'espère que tu pourras me pardonner. Oh, vad hemsk att jag kunde inte springa fästan jag var ledig och ändå var det sommaren med 30 grader i luften. I'm so sad...Nu måste jag gå sova, ännu.

Bonne nuit, ma chère petite Polonaise  :-)  Fais de beaux rêves et que les petites fées te protègent durant ton sommeil - Dobranoc !




Kommentarer
Postat av: Casia

Ujuj! Det är inte meningen att ge dig huvudvärk :-O Hoppas att det blir bättre...Det är nog fler än jag som besöker din blogg, Froggie. Det är väl nice att det finns andra som uppskattar det du skriver?



Nu ska jag ut och kära frulle och gymma, sen blir det work, work (Dr. Phil). Hope att du har en fin dag, Froggie! Nie mysl za duzo! ;-)

2010-09-23 @ 08:38:03
Postat av: FredVisgot

Ni (les femmes!) ska döda mig ! Jag mår lite bättre, merci petite Polonaise :-)



Andra besökare ? Mon Dieu, non! Det vill jag inte. Och bara igår ? Stange! Idag, allt är normarlt (jippie!). Oh, Casia, jag hoppas verkligen att det var inte dig (stackars petite Polonaise!).



Nej, det finns just en person som uppskattar den här blogg, tro moi -åtminstone hoppas jag det, he?



"Nie mysl za duzo!" Dlaczego ? Co masz na myśli? Tack för dessa några polska ord -czuję się lepiej, dziękuję ;-)



Don't think, is to die!



Bonne journée, chère petite Polonaise - Milego dnia !

2010-09-23 @ 09:52:28
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0