Szczesliwej podrózy, Casia !






                


Jag vet inte vad jag måste skriva. Hmmm, je te souhaite de bonnes vacances. Hoppas du får en underbar semester i Palma de Mallorca. Njut av semester med din syster och din vän :-)

Glöm inte att öppna dina ögon och ditt hjärta ! Du kan träffa din (snygga och rika) drömprins där. Allt är möjligt, inte sant ?

Tu vas me manquer, ma chère petite Polonaise...Nie ma za co ;-)  Kom tillbaka i Sverige med massor underbara goda minnen !

Prosze uwazac na siebie i do zobaczenia, tak ?
         
Bonne nuit et bon voyage, petite Polonaise ! Dobranoc, szczęśliwej podróży i udanych wakacji !


ps : Nu ska jag spela in några ord på svenska. Tyvärr brukar jag inte prata svenska med någon, så jag hoppas att du kommer ha överseende med mig. Jag kommer försöka men jag tror jag har lite problem med nätet som är så långsam på grund av värmen, maybe, haha.




Kommentarer
Postat av: Casia

Thanx, Froggie! Vad snällt av dig :-) Mitt hjärta är alltid öppet, or at least I hope it is.



Ha en fin kväll, ska bli kul att höra din svenska... Natti!

2010-09-01 @ 20:48:47
Postat av: FredVisgot

De nada. Jag är säker på att du kommer hitta din drömprins snart, snart (för att du är världens vackraste/smartare tjejen). Det är bra att ditt hjärta är alltid öppet, du är halvvägs på. Jag hoppas av hela mitt hjärta att du finner den sanna lyckan. Du förtjänar mer än någon annan person, Anioleczek. Jag skulle gärna vilja att du blir helt lycklig i ditt liv. För att du är en underbar tjej, unik i världen.



Men glöm inte att det viktigaste är den sanna Kärleken ! Hjärtat ! Ha alltid hopp i ditt stora/fina/underbara hjärta !



Hoppas du skriver finna låtar i Palma ! Jag skulle vilja höra andra låtar från dig ;-)



Fais de beaux rêves, chère petite Polonaise. Et que les fées te protègent dans ton sommeil.

2010-09-01 @ 21:56:09
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: FredVisgot

Jag trodde att ditt hjärta var inte öppet. Hmmm, det betyder att din drömprins ska bli världens lyckligaste män.



Vilken chans vissa människor har ;-)

2010-09-02 @ 07:51:24
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0