Till Casia Sobczak, Queen of Majorca !



Bonjour, chère Casia, j'espère que tu vas bien  :-)   Det är en härlig dag för dig idag, inte sant ? Haha, jag är säker du är jättepigg. Här är videon jag lovade dig.


                                                                     Hola, Casia !

Det spelar ingen roll om du inte lyssnar den här videon. Stackars petite Polonaise ! Jag är alltid en tortyr för dig, haha   ;-)


                                                    Mon Dieu, min svenska är för hemsk !

Oh, ma chère petite Polonaise, vad jag kommer att sakna dig  :-(  Hoppas det ska gå bra med resan och du har en trevlig solig semester, äntligen. Gud, vilken tur du har ! Enjoy enjoy your vacation and be happy   :-)

                
Même si les vacances sont super agréables, n'oublie pas de revenir...en Suède, pas en France bien sûr. Hmmm, pourquoi pas en France  ;-)


ps : Jag måste skicka (mejla) något under nästa dagar. Take care, besitos, chère petite Polonaise !




Kommentarer
Postat av: Casia

Tack för rosen och rösten, Froggie :-) Vi landade lite tidigare idag från ett par dagar i paradiset (underbart är inte ord nog) så nu ska jag ta igen lite saker och så springa till gymmet (måste detoxa kroppen från all champagne, hehe). Ha en lovely dag!

2010-09-05 @ 15:46:54
Postat av: FredVisgot

Du är redan tillbaka i Malmö och på...min blogg - det är alltid en överraskning för mig :-) Så har du inte glömt moi (läs : min blogg, bien sûr) -du är helt "tokig" ;-)



Det var minisemester men jag är jätteglad att du gillade dessa några dagar i paradiset. Har du sett härliga solnedgångar i Palma ? Ljuset måste vara otroligt vackert :-) Och var du i Carrefour ? Och fanns det solen och värmen ? Och hur är stjärnorna på ön ? Och stränder, är de härliga också ? Vill du inte bo i Palma ?



Det är första gången du tackar mig för...en ros. Hmmm, mår du bra ?



Har du druckit liter och liter champagne ? Igår sprang jag flera kilometer och det var för skönt. Hoppas var det bra med dig på gymmet idag :-)



Vilka är dina kommande semesterplaner ? Jag vill drömma genom "dina ögon" -du känner så underbara länder.

2010-09-05 @ 21:33:40
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Jag har suttit på trevliga uteställen och tittat på när solen gått ner och jag har sprungit i gångerna på Carrefour :-) Stränderna är ljuvliga, vi var bland annat på Es Trenc - det är som att vara i Karibien (kan jag tänka mig, för jag har ju aldrig varit där)!



Jag har ju bott i Palma, så jag längtar inte dit på det sättet - men det är alltid ett andra hem för mig, och det är en skön känsla.



Vi håller på att titta lite närmare på nästa semester så vi har inte bestämt nåt än :-) Nu måste man ju jobba lite igen, hehe - för att kunna resa och så.



Anyways, ha en lovely dag Froggie!

2010-09-06 @ 12:18:57
Postat av: FredVisgot

Vad trevligt att du hade underbara semester. Oh, petite Polonaise, jag är så glad för dig :-)



Säg mig när du ska känna/välja din nästa semester, ett paradis igen :-)



Känner du allt världen ?



Hoppas du jobbar bra och jag önskar dig en underbar dag, petite Polonaise !

2010-09-06 @ 12:43:04
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0