La puerta del infierno está en mi cabeza !



Bonsoir, petite Polonaise ! Jag har en hemsk huvudvärk. Jag vet inte om det är på grund av trötthet, mötet, värmen, association eller ett av mina projekt för måndag -ska behöva att ha många många chans.  Det fanns så mycket oljud idag, jag känner att mitt huvud kommer att explodera snart. Åh, jag kan inte åka till USA (för jobbet) ! Men det ska vara bättre för joggningsturen imorgon  :-)

                                       
                              Madre mia, la puerta del infierno está en mi cabeza !

Hoppas du har en finfin kväll, chère petite Polonaise - Dobranoc, spij dobrze !




Kommentarer
Postat av: Casia

Poor ya! Har du nån värktablett du kan ta? Eller en tyst plats där du kan flyta bort en stund? Hoppas att det blir bättre när du vaknar imorgon. It's just one of those days, U know. Natt!

2010-09-10 @ 22:00:20
Postat av: FredVisgot

Jag brukar inte ta värktablett (aldirg!), nada. Jag har fullt förtroende för min kropp. Nu är jag i lugn och ro hemma och börjar att bli bättre efter att ha läst dina ord ;-) C'est la vie !



Hur var det med dig idag (fredag!)? Bra?



Bonne nuit, chère petite Polonaise. Fais de beaux et que les petites fées te protègent durant ton sommeil !

2010-09-10 @ 22:17:37
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Vad bra att det blev bättre! Själv har jag fullt förtroende för små piller ibland, hehe.



Min dag var lovely, jag sprang med en barnvagn i Malmö (damn, vilken motion!), tog igen en massa tid med min vän och avslutade med work, work. Nu sitter jag på tåget till Oxelösund och jobbar lite mer. Jag åker ett tåg som heter X2000 och det är ett snabbgående tåg, vilket gör att man kan må lite illa (speciellt när man läser eller skriver) så jag får nog stänga av datorn en stund, hehe.



Hope du har en nice dag, Froggie!

2010-09-11 @ 13:08:22
Postat av: FredVisgot

Petite polonaise, jag är säker på att du har ändrat dig om barnen nu ;-)



Tur att jag blir nästan aldrig sjuk -det är sällsynt!



Oh, really ! Mår du illa när du tar X2000 ? It's strange. I Frankrike har vi också ett snabbgående tåg (TGV, känner du?) men folk har inga problem med.



Detsamma, chère petite Polonaise och glöm inte att hälsa din kära lilla mamma, på polska förstås, eller på franska om du vill ;-)



Besitos från grodan (usch! Je sais, haha)

2010-09-11 @ 13:35:24
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Jo, men Froggie - jag brukar inte må illa heller. Men den här gången var en funktion trasig på tåget, en så kallad balansfunktion som gör att tåget inte gungar så mycket...and I so felt that one! Brrr. Hemskt!



Jag känner inte till TGV... Men det låter som vår X2000.



Tack för hälsningarna, Froggie! Take care, si?

2010-09-11 @ 20:31:31
Postat av: FredVisgot

Oh, pauvre petite Polonaise :-( Du haft inte chans med. Hoppas du mår bättre nu, hos din mamma :-)



X2000 är inte för mig. TGV är äldre är det svenska snabbgående tåget, bättre...hmmm, det vet jag inte. Det finns TGV i Frankrike, USA, Spanien, Italia, England, Tyskland, Japan...men inte i Sverige eller Polen (pourquoi pas en Pologne? Hatar ni fransmän ?). Det är mycket snabbt och bekvämt också.



De nada, chère petite Polonaise :-)

2010-09-11 @ 21:04:14
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0