2011 : ett bra år för champagne !



Hola ! Jag har precis vaknat och druckit kaffe i trädgården. Idag vill jag vara ensam på min öde ö utan prinsessor eller änglar.


                                            Bonjour, petite Polonaise de Stockholm/Oxelösund !

Vad kvinnor är dumma. Min syster har kort hår för ett par år sedan. Nu vill hon ha långt år igen men hon måste vänta ett helt liv för att få vad hon vill. Jag förstår inte ni - les femmes. Mon Dieu, en kvinna är så mycket vackrare med långt hår.

                                                        
                                                                 Mmm, snart, snart...

Snart ska jag jogga, springa springa som en galen för att jag behöver lida för att glömma. Underbar nyhet, champagne ska bli supergott i 2011  ;-)  Hoppas du har en underbar dag !




Kommentarer
Postat av: Casia

Oh, varför är år 2011 speciellt för champagnen? :-) Tell, tell!



Jag håller med dig - en tjej ska ha långt hår (fast det är helt okej med kort om hon trivs bättre med det, why I can't imagine though)! Säg till din syster att den som väntar på nåt gott... U know how it goes.



Hope att det gick bra med joggandet! Jag tänkte springa ut imorgon om det inte spöregnar eller så. Take care, Froggie, och natti!

2010-09-11 @ 20:02:18
Postat av: FredVisgot

Vädret har varit perfekt för att få surpergott champagne : massor av sol och inte regn (lite, lite). Samma sak med vinet :-)



En tjej som har långt hår kan göra flera saker med (men jag känner inte namnen på svenska, jag vet att du förstår mig!). Ni är så snygga med.



"U know how it goes" förlåt, petite Polonaise, men vad menar du ? Jag är en man, inte en tjej. Ok, jag hade "långt hår" när jag var 18-19 år, efter jag rakade huvudet för att folk sa att jag blev blond när jag var tillbaka från semestern.



Jag har lite ont i benen och mamma kunnat inte göra massage till mig. Stackars petite Polonaise ! Ok, jag skickar några solsken i morgon för att du kan springa i Oxelösund :-)

2010-09-11 @ 20:54:29
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: FredVisgot

Du håller med mig därför att du har härligt långt blont hår. Samma sak om jag hade skrivit att en tjej är mer vackrare med blont hår...Och du har rätt, haha ;-)



Petite Polonaise, vad du är rolig !

2010-09-12 @ 15:26:30
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0