Jobb, jobb, jobb och...jobb !



Jag är så glad att vara hemma. Idag hade jag inte tid för att andas lite. Work, work, work and work...Vad är problemet med mig ? Jag borde att vara på semester i september och jobbar fortfarande. Mina föräldrar, Christelle och mina vänner är inte nöjda på grund av det. Om jag vill dö på jobbet, så det är mitt val, inte sant ? Det är fjärde-femte året i rad som jag tar inte semester. Men sanningen är att jag är alltid på semester i mitt hjärta.

                                     
                                                          Nej, jag är inte som honom !

Okej, okej, det Är sant att jag jobbar för mycket, men jag behöver det för tillfället även om jag är så trött. Jag känner väl gränserna för min kropp och jag vet när jag måste sluta för att vila  och andas . T-ex : efter jobbet tog jag en liten promenad och andas äntligen. Det är så skönt. Jar är en klok människa i alla fall -eller kanske, haha.

               
                                           Sov gott och dröm söt, petite Polonaise !

Nu ska jag dricka te och resa genom mina drömmar, haha. Ha en crazy kväll på Grand  ;-)  Dobranoc, Casia !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0