Życie jest piękne !



Hola, guapísima ! Idag äter jag bara ananas. Jag är helt galen av frukter sedan jag var barn och behöver äta dem varje dag.  Jag minns att jag rånade jordgubbar, tomater (mmm!), etc... i mormors trädgården. Stackars mormor ! Men det spelade ingen roll för att hon uppmuntrade mig att göra det, hela tiden :-) 


                                                          Mmm, livet är gudomligt !

Nu vet du en av mina mörka hemligheter : jag var en tjuv av frukter och grönsaker, shhh ! Vill du fortfarande prata med mig trots det ? Men har jag blivit en sann ängel nu, tro mig ;-)

                                                     
                                                                       Le åt livet !

Well, jag tänker att göra powerwalk och njuta av den här härlig solig dagen men innan måste jag kolla Mr. Poirot. Czesc, chère petite Polonaise !

ps : Mon Dieu, vad är jättesvårt att uttala : "Życie jest piękne !" - Min polska är en riktig katastrof tyvärr, snyft, snyft  :-(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0