Musik är livet !



Dobry wieczór, petite Polonaise ! Musik är livet ! Jag lyssnar på låtar på Spotify, latino musik. Det är så skönt. Det fanns många energi i min kropp just nu. Jag känner mig som en "superhjälte" med övernaturliga krafter. Det är svårt/omöjligt att dansa inte på denna typ av musik. Musik, musik, musik, det låter så bra (på svenska i särskilt). Musik har alltid varit/ska vara alltid en del av mitt liv.

                                                                        
                                                Att leva utan musik är inte ett riktigt liv !

Jag behöver det. Jag växte upp i en familj som älskar att dansa och sjunga. Mormor dansade fram till hennes död. Mammas familjen är lika brasilianare. Mina mostrar : Emilie, Anne-MarieNathalie, Guillaumette, och morbröder Jojo och Antoine är underbara människor som njuter av livet utan en droppe alkohol eller cigaretter -lika Catherine, min lilla mormor var. Musik ger oss massor energi. Jag kan absolut inte leva utan musik.


                                                            Mr. Poirot instämmer !

Nu ska jag dricka ett par glas  ;-)  vin, kolla a french musical game show på tv (programledaren är för rolig!) och beundra stjärnorna i nattmörkret. Hoppas du har en lovely kväll - Dobranoc, petite Polonaise, spij dobrze !




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med dig till hundra procent - musiken är verkligen livet :-) Alla väljer sin dans, eh?



Jag har precis kommit hem från en champagnekväll hemma hos en av mina bästa vänner - så jag säger skål i efterhand :-)Natti!

2010-09-18 @ 21:30:37
Postat av: FredVisgot

Själv gillar jag alla danser. Vi alla är galna i familjen när det fanns musik. Mina bästa barndomsminnen är relaterade till musik -bailes :-) Kan du förstå vad jag menar?



Hoppas kvällen gick jättebra med din vän och...champagne ;-)



Bonne nuit, chère petite Polonaise. Fais de beaux rêves et que les bulles de champagne te protègent durant ton sommeil !

2010-09-18 @ 22:24:54
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0