Wszędzie dobrze, ale w "domu" najlepiej !



Bonjour, chère petite Polonaise ! Jag har inte skrivit något den här natten. Så gjorde jag en lång lång lång nattpromenad genom staden (ett av mina nöjen i livet) och jag tänkte om flera saker. Jag älskar natten. Här är beviset :


                                                                  Min födelsetid !

Jag är en nattens barn för att är född den 03 mars klockan 22:35. Jag tror att mamma har lidit på grund av mig. Jag ville inte föda (wszędzie dobrze, ale w "domu" najlepiej : det är sååå sant !), stackars mamma, förlossning (poród) var svårt och varade flera timmar. Åja ! Jag mår så bra på natten med mina lilla kvällpromenader. Och då är det lugnt, det finns inget buller utanför. På natten ser man bara vackra saker, världen blir helt annorlunda, så fint. Mitt sinne är fritt att tänka vad det vill. Allt kan bli möjligt. Detta är min värld, mitt paradis...

                         
                                          Milego weekendu, chère petite Polonaise !

Äntligen ska jag kunna springa i skogen och njuta av lugnet av naturen. Och jag tänker göra samma sak i eftermiddagen, om jag är inte för trött, bien sûr. Hoppas du fick underbara drömmar och har en fin SoliG dag - Bonne journée, petite Polonaise !




Kommentarer
Postat av: Casia

Det är kanske du som är vampyren? ;-) Nocna Zaba, hehe. Stackars din mamma...men förhoppningsvis it was all worth it, eh?

2010-09-18 @ 13:04:18
Postat av: FredVisgot

Nocna Zaba, hahaha :-D En konstig varelse jag är, inte sant? ;-)



Du har rätt, stackars mamma! Hmmm, det tror jag inte, hon blev ibland tokig på grund av mig, haha...



Bon après-midi, chère petite Polonaise!

2010-09-18 @ 14:59:00
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0