Promenad till sjön !



Bonsoir, petite Polonaise ! Promenaden kunde vara trevlig om det inte fanns ett par som grälade och skrek. Jag hatar alla typer konflikter och höja rösten ; jag är en lugn person men jag vet att vi alla är olika. Varför grälade de utanför ? Kunde de inte göra det hos dem ?


                                                             Boats, boats, boats !


                                        Det är en lugn plats där man kan hitta sig själv !


                                           Nu kan jag åka på min öde ö med min båt !

Som stranden låg i närheten, så åkte jag för att kasta en blick där.


                                                          Nej, det är inte sjön !

Nu ska jag svara dig på din kommentar för andra gången (på grund av elektriskt fel!) och titta på tv. Hoppas din mamma och du har en lovely kväll - Dobranoc !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0