Var är min röst ?



Buenas noches ! Jag har inte talat hela dagen eftersom jag "förlorat" rösten. Det är hemskt (otrevligt), eftersom jag älskar att prata med människor. Har någon sett min röst ? Nej, det är verkligen inte roligt ! Men varför vill alla människor prata med mig idag ? It's really strange. Men den positiva saken är att jag inte pratar dumheter, jippie !

Oh, jag kunde inte låta bli att tänka på vackra stränder, undrar jag varför. Kanske den soliga dagen, vem vet ?

                                                         
                                                        Änglar går också till stranden !

Jag ska kanske till stranden lördag eller söndag. I eftermiddag pratade någon om yoga med mig, han sa det var kul och jag kunde försöka det men jag föredrar träning. Det var en intressant konversation som Asien och den indiska filosofin. Ah, Indien ! Förresten har jag sprungit i värmen efter jobbet.

                  
                                                                          Aj aj aj aj  ;-)

Hoppas du haft en fin kväll - Hasta mañana - Dobranoc, chère petite Polonaise, spij dobrze !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0