Toi ensam kan förstå vad jag menar, he ?



Bonsoir, petite Polonaise ! Jag fick besök av någon som erbjöd mig, försök att gissa :


                                                                              ???


                                                                 Vet du vad det är ?


                                               Mmmm, det är för gott - Jag dör !

I eftermiddag lyckades jag skriva intressanta saker, tu sais  ;-)  Men jag överväger att ta en paus med projektet eftersom jag måste ändra paragrafer (kanske ett eller två kapitel) på grund av vissa saker som du skrev på bloggen. Och sedan måste jag tänka om vissa aspekter av historien. Historierna förändras under arbetet, du förstår. Det är som låtarna, inte sant ? Och en liten resa till Sverige kan hjälpa mig, man vet inte peut-être. Well, jag ska dricka vin. Hoppas du har en underbar kväll, chère petite Polonaise - Dobranoc, spij dobrze !




Kommentarer
Postat av: Casia

Yummie! Mandlar och valnötter, si? I love! Fast jag har dragit ner rejält på konsumtionen...det blev för mycket av det goda!



Jag visste inte att det jag skriver här på bloggen påverkade ditt skrivande i projektet... Hoppas att det blir bra, oavsett.



Enjoy the wine och natti, Froggie!

2010-09-25 @ 21:07:59
Postat av: FredVisgot

Bravo, det är väl det. Vad jag är imponerad, petite Polonaise ;-) Men varför har du dragit ner rejält på konsumtionen ? Ett problem ?



Det är gott med ett speciellt franskt vin.



Bien sûr, Casia. Allt vi säger/gör/skriver, påverkar våra liv. Det är verkligen mycket mycket viktigt (för mig!) allt vad du kan skriva här. Har du inte förstått det ? Nu vet du det :-) Hoppas det är inte ett problem för dig. Låt mig veta ! Om du har frågor ? och ? eller ?



Eh bien, bonne nuit, chère petite Polonaise. Fais de beaux rêves et que les petites fées te protègent durant ton sommeil !

2010-09-25 @ 22:38:17
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Hepp, alla de där underbara nötterna gav mig ett problem... En kväll satte jag pricken över i:t och smällde i mig mer än ett halvt kilo cashews på en gång. Nästa morgon vaknade jag av det kliade på armarna som var fulla med små, röda prickar. Vackert, eh? Det var bara att släpa fram Mr. Karaktär och vinka adjö till cashew-himlen, hehe.



Vilket vin tänker du på?



Froggie, det är klart att det inte är ett problem fö mig att mina ord är viktiga för dig. Det enda jag oroar mig över (lite, ialla fall) är att det jag skriver är ju egentligen inte så där...well...jag vet inte hur jag ska förklara. Det är bara ord, är väl vad jag egentligen vill säga.



Jag har en fråga. VAD är det du skriver? På vilket sätt? Det skulle jag gärna vilja veta...



Well, Froggie. Hope att du får en fin dag :-) Jag ska fortsätta med Dr Phil och sen är det gymmet som kallar. Har lite ont i ena foten (why?) så jag hoppar joggingen idag. Ciao!

2010-09-26 @ 08:49:19
Postat av: FredVisgot

Stackars petite Polonaise ! Balans, balans...



Muscat, Pinot, Clairette är lika Portvin. Men det är inte verkligen för mig (just lite, lite men t.ex: med kastanjer i Jul). Jag drack inte någon av dessa viner.



-"för mig" Är inte viktig men det viktigast är att jag lär mig att upptäcka toi, chère petite Polonaise, genom dina ord. Men jag förstår inte vad du menar. Lögner ? Casia, jag är kanske lite naiv men inte en idiot. Jag gissar vissa saker, är en expert och jag är sällan fel men med lögner Är en annan sak/historia ;-)



Jippie, jag håller inte med dig ;-) Ord är mer än ord, är en del av vår själ.



Haha, jag hade också frågor om dina låtar men jag fick aldrig svar. Jag börjar bli van vid det. Det är toi ! Men jag brukar inte att fråga dig personliga saker, jag hoppas, he ? Jag hoppas att inte invaderar ditt liv. Ditt liv är ditt liv, inte mitt och jag respekterar den här principen, inte sant?



Har du en eller två frågor ? Jag har också en fråga innan att svara : varför vill du veta det ? Om du vill veta det så varför har du aldrig frågat något alls om ?



Du vet vad jag skriver, nej ? Och "På vilket sätt?" jag förstår inte vad du menar. Hur jobbar jag, he?



Hoppas det går bättre med din fot ! Stackars, petite puce !

2010-09-26 @ 10:39:19
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Jag har aldrig frågat om det du skriver eftersom jag inte har vetat att jag har nån inverkan på det, simple as that. Jag vet inte vad du skriver, därför frågar jag. Med "på vilket sätt" menar jag i vilken form du lägger ner orden. Jag är bara nyfiken, that's all.



Nu är det jag som inte förstår vad du menar med "lögner". Jag har väl aldrig nämnt sagt nåt om några lönger, Froggie? Don't follow you on that one, tyvärr.



Nej, nu har jag tillbringat mer än nödvändigt mycket tid på gymmet så det är dags för lite work.



Hälsa din syster från mig och hoppas att ni bägge två får en loveyly Sunday afternoon!



2010-09-26 @ 13:36:44
Postat av: FredVisgot

Bien sûr att du har inverkan på det. Jag har så mycket idéer.



En tragisk historia. Om omöjliga saker som blir möjligt men slutar i tragedin. "Make me wicked" skrev du på ett av dina mejl ;-)



Om du har andra fågor om mina projekt eller grodan, syrran...eller Frankrike. Du vet var du kan hitta mig, he? ;-)



Och jag vill gärna skriva om toi -men det är en annan projekt. Den lilla polska som tvingats lämna sitt hemland Polen, för att leva i ett främmande land. Den smarta tjejen att du Är, sina resor. Jag reflekterar många om. Inte nu, förstås.



Jag hoppas att jag gjorte inte dig ont. I'm sorry.

"Det enda jag oroar mig över...är att det jag skriver är ju egentligen inte så där". Varför "jag oroar mig" ? "jag skriver är ju egentligen inte så där", jag har inte verkligen förstått vad du menar. Przepraszam, Casia!



Christelle hälser dig (hon dör mig om jag skriver inte det, haha) och vill veta om allt är bra med dig. Jag blir er (e-)brevbärare, nu (stackars moi!).



Syrran gillar mycket vad jag skriver om dig men det är inte projektet. Jag har litet bråttom, vi går ut nu.



Czesc, chère petite Polonaise !

2010-09-26 @ 15:33:56
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0