Ett konstigt par från Afrika !



Bonsoir, chère petite Polonaise ! Pappa är tillbaka från Afrika (en av dina vänner som bodde där, har dött förra vecka) och han erbjöd mig presenter : två afrikanska statyer med...damm från Afrika.


                                                 Hoppas de kommer gilla Frankrike !

Pappa älskar den afrikanska kontinenten -bodde tre år dit och blir alltid glad när han åker till Afrika. Och han känner många intressanta historier om (bodde tre år dit), men jag undrar om de är så bra.

             

Nu måste jag hitta en plats i huset för det här par och sen ska läsa lite i min säng. Hoppas du har en trevlig kväll, petite Polonaise - Dobranoc !




Kommentarer
Postat av: Casia

Eh... Vem har dött, Froggie? Din pappas vän? Did not quite follow on that one.



Anyways - love the statues! Var har du ställt dem nånstans? Så fina!



Dobranoc, Froggie!

2010-09-09 @ 21:10:08
Postat av: FredVisgot

Ja, det är väl det, min pappas vännen, tyvärr (även om jag aldrig har känt honom).



I don't know. Help me, please! På det lilla bordet nu (se på den här bilden!) eller en bokhylla eller...jag vill se resultatet med solen (lördag).



Det är för roligt att du vill veta var jag kommer ställa dem. Varför ? Du känner inte mitt hus. Du är så rolig ikväll, haha. Tycker du verkligen vad du skriver? Älskar du riktigt mina nya statyer?



Dobranoc, chère petite Polonaise! Fais de beaux rêves et que les petites fées te protègent durant ton sommeil !

2010-09-09 @ 22:09:12
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0