29 april 2011





Bonne soirée et bon week-end, belle princesse !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hey, Froggie! The same to U :-) Jag kom precis hem från en tur till Finland igen, tyvärr mår jag inte så bra idag så jag borde egentligen inte ha jobbat... Matförgiftning eller nåt. Kan inte äta, ben som gele, illamående... Du vet. Och jag som ska flyga kl 7.30 till Köpenhamn för min bästa väninnans 40-års kalas imorgon.... Goddamn. Men jag ska. Om jag så måste krypa dit.



Well, nu ska jag slänga ihop en väska och sen blir det sova sova... Hope att du har en fin kväll, froggie. Natti

2011-04-29 @ 20:11:40
Postat av: FredVisgot

Oh, min stackars lilla ljusängel :-( Jag skulle gärna vilja du ger mig ditt hälsoproblem och du är jättefrisk. Tyvärr kan jag inget göra för att hjälpa dig. Denna virtuella länk att vi har("som förenar oss") är inte en bra sak ikväll :-( Jag skickar dig massor positiva energi genom tanken. Hoppas att du blir bättre efter en god natts sömn och du har en trevlig helg i Köpenhamn !



Låt mig veta när du kommer att bli bota. Bonne nuit, ma belle petite princesse !

2011-04-29 @ 20:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0