Bye, bye, molnen?



Bonsoir, ma belle étoile du soir ! Jag har precis gått hem, ville ta några bilder av min fina stad för dig (visste du att Bordeaux var en engelsk stad - som halv av landet?). Tyvärr hade jag ett problem med kameran. Här är den enda bilden jag tog : 


                                                                  Bye, bye, molnen !  

Jag hoppas att inte se igen molnen för en stund. I eftermiddags kollade jag lite tv:n och är säker på att du förstår varför jag gjorde det :-)


                                                  Mat gońcem, skoczkiem i królem !     

Vem är den här mannen som spelar shack? Det är förvisso inte en svår fråga för dig, inte sant? :-)   

                          
                                                   Śpij dobrze, moj Aniołeczek !  

Hoppas allt är bra med dig. Bonne nuit, ma douce et belle petite princesse. Fais de beaux rêves. Dobranoc !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Det ser lovely ut, Froggie! Molen är ju skönheten i bilden ;-)



Jag är redo att däcka ihop, har jobbat sen fyra imorse - både med flyg och media-jobb - och nu känner jag att jag är helt bloody finito. Min mamma kommer och hälsar på mig imorgon, så det ska bli en lovely day :-)



Natti, Froggie, I am off!

2011-04-11 @ 20:51:57
Postat av: FredVisgot

Hmm, jag tror att du drack för mycket alkohol ikväll ;-)



Oh, min stackars lilla ängel! Det är klart att du blir helt slut efter en sådan dag. Jag hade ett problem med datorn. Jag var desperat men lösningen var så enkel. Tur att min syster har en pojke som är en datorexpert :-)



Jippie, vad kul att din mamma besöker dig. Jag skulle gärna vilja skriva ett inlägg för att hälsa henne men detta ska vara komplicerat. Snälla och hälsa din kära mamma för mig, den lilla franska grodan :-)



Dors, mon petit ange ! Dors! Puisses-tu faire de beaux rêves. Śpij dobrze, moj Aniołku !

2011-04-11 @ 23:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0