Tillbaka till den hårda verkligheten !



Bonjour, mon doux rayon de soleil ! Vädret är grått och mulet imorse och kommer det regna hela dagen så måste jag ta tillfället i akt att ta en promenad, som man säger. Men jag måste inte glömma att ta mitt paraply, för säkerhets skull. Jag har nästan glömt att man är fortfarande i vår och inte i sommar. Efter en vecka som var otroligt varmt och soligt, det är svårt att komma tillbaka till verkligheten, den hårda verkligheten :-)  

                      
                                        Dzień dobry, miłego dnia życzę, moj Aniołeczek !   

Hoppas att du har en fin dag - Je te souhaite un beau et agréable dimanche, mon très cher petit ange de lumière !  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0