Att bli bättre med erfarenhet och praktik !



Bonjour, mon petit ange de lumière ! Här är några bilder som är den obestridda bevis för att jag är världens bäste bagare ;-) 





                                                  Ne suis-je pas un grand chef? ;-)

Det är första gången jag lagar det och jag är jättestolt över mig själv eftersom det nästan perfekt. Dessutom vet jag att de kommer bli bättre med erfarenhet och praktik, liksom allt i livet, inte sant? ;-) Du kan dricka te (eller kaffe) med, gudomligt ! 
                               




Kommentarer
Postat av: Casia

Ujuj, det ser verkligen yummie ut! Det liknar kokosbollar... Men vad heter de? Hoppas de var lika goda som de ser ut :-)

2011-04-17 @ 07:20:20
Postat av: FredVisgot

Haha, du är en riktig expert, du :-) Coquitos är namnet och jag dör med varje tugga. Ha en fin dag och en trevlig kväll. Do jutra, mój Aniołeczeka

2011-04-17 @ 07:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0