Hälsa missarna från mig !



Bonjour, mon adorable petite Cendrillon ! Jag Är säker att dU Är glad att bo i Stockholm igen, inte sant? Livet är trevligare, roligare i huvudstaden än i Malmö ;-) Så är du tillbaka i denna stad som var din stad i gamla tider. Du kommer se igen missarna. Det blir en helt månad att du är borta från dem. De har kanske gått ner i vikt så skulle inte det bli en överraskning med fester varje kväller - den bästa dieten i världen ;-) Du kommer inte känner igen dem.

Vad tycker du om mitt körsbärsträd med alla dessa snöblommor? Det ser lovande ut :-)  

              
              
                                                             Mitt körsbärträd och...  

Jag tycker att körsbär kommer bli gudomliga det här året, förutsatt att de inte alla faller till marken, förstås !

              
                                                          ...tulpaner i trädgården !   

Här är några "fina" tulpaner från trädgården för dig. Hoppas att du blir glad av att se deras perfekta ovalformade huvuden. Uh, tulpanerna har alltid perfekta ovaldormade hududen efter tre, fyra glas vin, har jag fel? ;-)

                         

Eh bien, je te souhaite une magnifique journée, toi, la plus belle et la plus merveilleuse de toutes les princesses - Miłego dnia, mój Aniołeczeka !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Du har helt rätt - I love being back here! Stockholm är verkligen min stad, i Malmö levde jag lite i nån slags koma, känner jag nu. Stockholm har allt jag vill ha och lite till, jag är verkligen glad för att vara tillbaka!



Ditt körsbärsträd ser lovande ut - hoppas att det håller vad det lovar ;-)



Froggie, jag har alltid tulpaner hemma hos mig! Just nu tre olika buketter lite överallt i lägenheten. De är så vackra... Jag måste ha blommor hos mig, annars känns det tomt.



Vale, Froggie, nu ska jag fixa lite här hemma (kom från worko för en liten stund sen) och sen drar jag ut på en walk och sätter mig i lugn och ro för frulle. Hope du får en fin dag!

2011-04-19 @ 07:59:48
Postat av: FredVisgot

Det vet jag redan. Klart att jag har rätt, och jag känner dig bättre än du kanske tror. Du behöver vissa saker för att vara glad och Stockhom är faktisk ditt perfekta stad för dig. Dessutom är Stockholm och Oxelösund inte långt borta så din mamma kan besöka dig mer ofta (inte för, haha). Snart kommer du farväl till Malmö.



Då är du en vacker liten prinsessa som behöver få blommor varje dag. Jag kan lätt föreställa den här tavlan : en gullig liten ljusängel med världens underbaraste leende i mitten av tusen och en blomma. Oh la la, en målning på detta paradis vars grindar är stängda för vanliga dödliga ;-)



I lugn och ro i Stockholm?! Men, men, hur är det möjligt? Mirakel ;-)



Idag har du massor av inspiration, haha. Na razie, moj Aniołku !

2011-04-19 @ 11:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0