Ett problem med jetlag, John Blund?



Bonjour, ma Belle au bois dormant ! Hoppas att du haft en trevlig resa till det underbara land av de söta drömmarna, eh? Jag är säker att solen skinner igen i ditt liv idag och du har vaknat med din underbara änglalika leende på läpparna imorse :-) Jag hade svårt att sova inatt - brandmän var ute någonstans. Tur att John Blund kom hos mig när de första solstrålarna bröt ovan horisonten, sätta på flykten nattens mörket Stackare ! Han måste ha ett problem med jetlag och skulle böra kanske få råd från tomten i frågan.

               
                                                                         Miłej soboty ! 

Nu ska jag snart "ta" till Carrefour och ta en liten promenad att njuta av solig dag. Sedan tänkte jag ta en liten siesta. Je te souhaite une belle journée, mon petit ange de lumière. Cudownego weekendu życzę, mój Aniołeczek !  

PSGlöm inte att le åt livet och livet ska bli underbart då !     




Kommentarer
Postat av: Casia

Visst är det konstigt, det här med sömnen? Varför hänger kroppsklockan upp sig ibland...? Det har nog en hel del med de där små grå rackarna att göra, tyvärr. Vi tänker för mycket, tror jag. Fast det är ju lätt gjort, eftersom tankar inte har några gränser :-)



Oh la la, Carrefour! Me like :-) Ha en lovely walk och siesta, jag ska jobba lite och sen drar jag to gym. Ikväll har jag samlat ett par vänner för att gå och äta på en av Stockholms bästa restauranger - Berns asiatiska.



Ha en lovely dag!

2011-04-02 @ 09:09:35
Postat av: FredVisgot

Här är min teori : Kanske våra tankar träffas varje kväll och pratar hela natten ;-) Frågan är : Pratar de på polska, svenska, engelska, spanska, franska, "alienska"? That is the question. Faktum är att tankar är en mäktig kraft som är svåra att kontrollera. Ibland är det positivt och ibland negativt. Men en sak är säker, vi ska få en god natts sömn, one day, one day.



Vet du att Carrefour kommer sannolikt att försvinna på grund av två dumma affärsmän? Men aktieägarna kommer att kämpa mot den här dåliga idén.



Det blir omöjligt för mig att förlora mig själv när jag ska vara i stan i Sverige, med allt vad du skriver om platser var du är. Kan inte svälta :-) eller vara...törstig ;-)



Na razie, mój Aniołeczek !

2011-04-02 @ 12:02:48
Postat av: Casia

Mais non! Carrefour måste ju vara kvar - det är ju som meditation. Man blir lugn av att bara strosa omkring i gångerna och kolla på alla miljoner varor... Hehe.



Jag tror att våra tankar skulle prata ordlöst, tror du inte det? ;-) Vårt undermedvetna talar samma språk, oavsett vem vi är.



När du är i Sverige nån gång så kan jag vara din guide (i Sthlm ialla fall) - jag lovar att du slipper vara törstig!



Ciao, Froggie

2011-04-02 @ 16:16:48
Postat av: FredVisgot

Jag vet du är kär i Carrefour men du måste förstå att det inte finns någon kärlekshistoria med business. Håll tummerna i alla fall ! Det är verkligen en underlig jämförelse du gör mellan Carrefour och medidation. Du är väl en tjej för att tänka att shopping och medadation är samma saker :-)



Att prata ordlöst?! Jag antar att du har rätt eftersom våra tankar har inga munnar eller tungor. Det är sant, ibland behöver vi inga ord för att uttrycka vissa saker, idéer, känslor. Well, jag tror att det beror på människor. Kanske våra tankar är som "tvillingar", "andliga tvillingar". Jag vet inte om du kan förstå vad jag menar, svårt att förklara det på svenska.



Oh la la, du skulle vara min guide, toi ! Mon Dieu, vilken underbar dröm det skulle bli :-) Kan du tänka dig det? Stockholm, toi, en fransk restaurang och mina lår på din tallrik. Dream, dream, dream ;-) Akta dig ! Jag är en speciell turist. Jag gillar inte att vara törstig. A promise is a promise, remember, haha. What irresistible temptation ;-)



Papa, mój Aniołeczek !

2011-04-02 @ 20:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0