De retour à la maison !



Bonsoir, ma belle petite étoile du soir ! Hoppas allt är bra med dig. Är det verkligen måndag? På påskdagen åt jag med mina föräldrar och jag accepterade deras inbjudan att sova hos dem. Ingen dator, inget nät, det var mini-semester (mais tu m'as tellement manqué, c'était comme mourir, je crois - je n'ai jamais été mort jusqu'à présent). Idag (måndag) tränade jag lite och  tog långpromenader med mamma hela dagen. Nu är jag hemma igen :-)

               

Bonne nuit, ma belle et douce petite princesse. Fais de beaux rêves et que tous les anges du ciel te protègent - Śpij dobrze, mój Aniołeczeka !     

                                                               Xxx xxxxxx xxx !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0