En kärlekshistoria "à la polonaise" !



Jag såg ett historiskt drama på TVP Polonia,  (en komplicerat kärlekshistoria), en film på polska men med subtitle in engelska (merci, Dieu !).

               

Det fanns en berömd skådespelerska, Izabella Scorupco. Hon är alltid vacker men jag visste inte att hon pratade det polska språket - hey, jag blir avundsjuk, moi :-(

               
                                 En vacker polsk prinsessa med sitt fina lååånga hår !   



Här kan du se hur Izabella är en vacker prinsessa med lååångt hår (mon Dieu !), fastän hon är inte en ängel, hon. Alla människor kan inte vara änglar, som vissa personner ;-)  




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, det bästa var ju hans mustasch... Oooh! :-) Izabella är otroligt vacker, det har jag alltid tyckt. Och duktig skådis också :-)



Ciao, Froggie!

2011-04-27 @ 17:26:57
Postat av: FredVisgot

Jag vet varför du säger det, den berömda polska mustaschen ;-) Hey, om du gillar att se män med mustascher, så jag rekommenderar dig denna film (alla män har en). Jag visste inte att du uppskattade håriga män, haha ;-)



Jag visste inte att Izabella var en polska (eller svenska) som dig. Nu förstår jag bättre varför hon är vacker ;-) Śpij dobrze, mój Aniołeczeka !

2011-04-27 @ 22:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0