Ett snabbt möte imorse !



Bonjour, ma Belle au bois dormant ! Oh la la, jag hade en "änglalik" ängel inatt. Idag är jag säker att ha en trevlig dag. Vad skulle det annars vara? Svaret kommer av sig själv ikväll. Jag håller tummarna i alla fall :-)

                 
                       Jag erbjuder dig en (virtuell) kopp kaffe imorse, Princesse ;-)   

Nu ska jag snart dricka kaffe på stan, har ett snabbt snabbt möte imorse. Je te souhaite une belle journée ensoleillée, mon petit ange de lumière - Na razie, mój Aniołeczeka !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Det låter trevligt :-)



Jag har jobbat (började tidigt imorse) och sen har jag gjort klart min dekleration (dios mio!) som jag var och lämnade på Skatteverket nu i eftermiddag. Passade på att promenera bort lite flygplansluft och shoppade lite längst vägen (jag tittade åt annat håll här jag gick förbi Louis Vuitton, hehe). Nu tänkte jag bara slänga mig på soffan och göra absolut nada. Jobbar hela dagen imorgon med... Hope du haft en bra dag, Froggie. Ciao!

2011-04-27 @ 17:21:52
Postat av: FredVisgot

Deklaration, vilken underbar uppfinning av den mänskliga anden, inte sant? Vad skulle livet vara utan skatter? Ett paradis på jorden :-) Mon Dieu, varje år är det samma låt. Människor som jobbar i det franska Skatteverket är dumma eller idioter, tro mig. "Jag är alltid rätt därför att jag jobbar i Skatteverket"  tänker de men när de har när de har fel så de ursäkter aldrig.



Politiker + skatter (våra pengar) = en riktig katastrof. Frankrike är Frankrike.



Oh la la, har du köpt en ny handväska? Du kan verkligen inte motstå LV, din synd :-)



Om du jobbar hela dagen så du flyger inte till Suomi, eh? Jag kommer tänka på dig, min lilla ljusängel Natti natti !

2011-04-27 @ 22:33:47
Postat av: Casia

Det funkar på precis samma sätt i Sverige - Skatteverket plus politiker är lika med omöjlig ekvation. Men men - som tur är behöver man bara göra det hela en gång om året!



Nej, jag handlade inget på LV... Men kan nog tänka mig att utöka min väskkollektion, hehe. Next time...



Jag flög till Kalmar imorse, och nu ska jag snart flyga till Finland innan jag får åka hem. Är på ett hotell nu och andas ut lite :-)



Hoppas att du har en fin dag, Froggie. Ciao

2011-04-28 @ 13:44:14
Postat av: FredVisgot

Tur att det bara är en gång om året !



LV's butikerna är som paradiset för dig. Det måste vara roligt att se dig hos Monsieur LV.



Toi : "jag vill ha det och det...Efter mycket eftertanke vill jag gärna ha alla vad det finns i butiken" ;-)



Jag har förtroende för dig för att utöka din väskkollektion och det ska bli ett bra tillfälle att öppna en flaska champagne, inte sant Princesse? :-)



Oh la la, hoppas du kommer vara för trött ikväll efter den här långa jobbdagen. Na razie, mój Aniołeczeka !

2011-04-28 @ 15:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0