Årets första rosor for you !



Bonjour, ma douce et belle petite princesse aux cheveux d'or ! Här är en bild på årets första rosor från trädgården. Jag "erbjuder" dig dessa blommor för att du får energi och mod för din jobbdag, min lilla ängel.

               
                                                                   Pour toi, Princesse !  

Well, je te souhaite une merveilleuse journée, mon cher petit ange de lumière - Na razie, mój Aniołeczeka

                                                                  Xxx xxxxxx xxx !
 




Kommentarer
Postat av: Casia

Tack för de fina rosorna! Jag kan tänka mig att de doftar underbart... Naturen är den sanna Miss World :-)

2011-04-28 @ 13:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0