To prawdziwy cud, mój Aniołeczek !



Cześć, mój Aniołeczek ! Hoppas att du fick en trevlig söndag och en god natts sömn - jag håller tummerna :-) Jag sov söndag hela dagen (nästan 13 timmar - to prawdziwy cud, mój Aniołeczek, men du känner det, eh?) och sen tog jag en kvällspromenad på stan. Det var skönt tills regnet började falla. Jag gick hem, blöt från topp till tå (Dieu, varför alltid jag?) och jag har precis duschat (det regnar inte nu, förstås!). Vad kan jag göra nu? Att somna igen? Nej, inte nu. Att vara tålamod och vänta, att vänta tills solen går upp i ett par timmar, hmm, hemskt ! :-) Eller jag tänkte läsa en bok -   

                                                           
                                    Kan jag dricka en droppe av ditt blod, Princesse? 
                                                            En eller två eller tre... :-) 

Här är bilder från min promenad i parken lördag : 

               
                                                               Fina rosa blommor !   

               
                                    Bilden skulle bli ännu vackrare med en ängel på :-)  

Bonne nuit, ma douce petite princesse de conte de fée, et fais de beaux rêves. Dobranoc, śpij dobrze i "do jutra", mój Aniołeczek !   




Kommentarer
Postat av: Casia

Tretton timmar?! Ujuj, nu behöver du inte sova på en vecka ;-) Vad skönt att få vila sinnet riktigt ordentligt.



Bilderna ser ut att komma från en saga, inte vår värld... Hoppas att blommorna hinner hit snart också. Ciao, Froggie!

2011-04-04 @ 19:16:53
Postat av: FredVisgot

Haha, du kan inte ana hur mycket jag älskar din humor men det vet du redan. Jag är inte den första personen att säga det. Du känner Sleeping Beauty (la Belle au bois dormant), eh? Hon somnade och sov i hundra år. Tror du att prinsessan har inte sovit i tusen och en dag (och natt) efter den unga drömprinsen kysste henne? ;-) Oh la la, det bliv många partyn. Ett drömliv, inte sant, Princess? :-)



Från en saga?! Du överdriver hela tiden, haha. Nej, jag tror att du ser alla dessa små saker i livet med barns ögon. Är det inte beviset att du är faktisk en liten ljusängel? Acceptera vad som faktiskt är sanningen! Acceptera ! Blommorna blir blyga eftersom du är en vacker ängel :-)



Papa, mój Aniołeczek !

2011-04-04 @ 22:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0