For the most beautiful of all princesses !



Bonjour, ma merveilleuse petite princesse ! Mår du bra idag (lördag)? Och sov du gott inatt? Igår kväll försökte jag göra något roligt för dig. The power of laughter :-) Remember the old saying : "Laughter is the BEST medicine" for body and mind. Tyvärr misslyckades jag med att göra det.


                                       A virtual rose (once again) for my little princess...

...the most beautiful of all princesses in the past, present and future5. En BILD på en ros, det är inte särskilt originellt, jag vet, men vad kan jag göra mer? Jag vill att du vet att jag är med dig/vid din sida trots att avståndet mellan Stockholm (Köpenhamn eller Malmö) och Bordeaux är sååå (för) stort. 

         
                                       Hoppas att du är bättre nu, min lilla ängel !  

Well, det är dags för mig att ta en powerwalk, vara ensam med mig själv och andas i skogen. Hoppas att du har en underbar helg i Köpenhamn och hälsa din sis - Życzę pięknego weekendu z dużą dawką słońca, mój Aniołku !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Tack, Froggie, vad snäll du är :-) Jag har haft roligare nätter, so to say. Tvingade mig upp och åkte i en mental dimma mot Arlanda och Köpenhamn. Mår fortfarande pyton, så jag bara vilar och hoppas att jag kan släpa mig bort till min väninna ikväll. Det blir en massa trevliga människor där som jag också gärna vill träffas, så jag hoppas att det här eländet går över... Ha en fin dag och hope att du hade en lovely walk!

2011-04-30 @ 14:06:52
Postat av: FredVisgot

Wow, din dator har rest med dig och du har inte glömt LV, jag hoppas :-) Nej, jag är absolut inte snäll men bara en groda som är helt galen...



Det är inte mycket klokt av dig. När man är sjuk, så stannar man hemma, du vet. Jag är säker din vän och de andra människorna skulle ha förstått den situation. Min stackars lilla prinsessa :-( Jag börjar oroa men jag vet att din syster är en bra sjuksköterska och vårdar hennes änglalika syster :-)



Din kropp har glömt vad det innebär att "leva i Stockholm", den behöver vila och lugn, för att minnas.



Jag har hjälpt mamma som fixat en fest ikväll. Och sen dansade jag med mamma och hennes vänner (modiga kvinnor).



Hoppas att du haft en fin kväll/natt och mår bättre nu.



- Seigneur, fais ce que tu veux avec moi, mais je te supplie d'aider mon petit ange à être en bonne santé à nouveau.

2011-04-30 @ 23:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0