Vackra tysta stjärnor !



Bonjour, mon cher petit rayon de soleil ! Har du sovit gott? Igår kväll titade jag på stjärnorna. Jag tänkte för mig själv : "Stjärnorna är så höga på himlen och måste se och veta all om oss..." Jag försökte att ha ett litet samtal med dem för att jag hoppades att få några svar på mina frågor. Gud och stjärnor, samma sak. Nada ! Det är inte en överraskning att stjärnor inte svarar. De ser kanske allt vad vi gör/säger (våra hemligheter, tankar, osv...) från där uppe i himlen men förstår de vad vi sÄger?

Vi är bara vanliga dödliga i deras ögon, så att säga.

                              
                                    Bonne journée, mon cher petit ange de lumière !  

Hoppas att du har en fin dag i Stockholm (och en trevlig joggingtur också) eller Finland, min kära lilla ljusängel. Życzę miłego dnia, mój Aniołeczek !  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0