Din lillasyster hälsar dig, Aniołeczek !



Bonsoir, ma douce et belle Princesse ! Idag åt jag lunch med min syster, det var inte planerat. När drack jag kaffe så jag såg Christelle blivit vit som om hon hade just sett ett spöke. "Mår du bra, Christelle?" sa jag. "Nej, jag tror att jag har ett litet besök" svarade hon. Gissa vad som var hennes problem. Det fanns en mini-mini-spindel som sprang längs hennes lår. Hahaha, jag gapskrattade, förstås ! Mon Dieu, les femmes ;-)

                                                          
                                                    Hjälp, en spindel som är full !

Sedan tog vi en promenad på stan. Det var 30 grader i luften. Har jag redan sagt att min syster kallar dig hennes "storasyster" sedan ettt par dagar nu. "Comment va Casia, ma grande soeur? Sois gentil avec ma grande soeur !" säger hon. Är hon inte helt tokig, din nya lillasyster? Stackars mig !

               

Bonne nuit, ma belle petite étoile de Zawiercie. Fais de beaux rêves. Dobranoc ! 




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, din syster är ju för söt! Du får hälsa henne så mycket från mig, säg att hennes "storasyster" har fullt upp att blåsa fram och tillbaka i det här som ska kallas för vår :-) Och säg till henne att jag skulle fått panik bigtime om det var jag som satt där med den lilla inkräktaren på mitt lår. God. Jag ryser bara när jag läser om det...



Ciao, Froggie!

2011-04-09 @ 16:48:47
Postat av: FredVisgot

Sött?! Säg aldrig det framför Christelle, haha. Hon är helt tokig, menar du. Dessutom förstår hon inte vad hon sÄger. Hey, jag blir er brevbärare nu.



Haha, jag skulle gapskratta om jag var med toi och den lilla inkräktaren på ditt lår. Men jag skulle skydda dig från denna hemska fara, förstås ;-) Ring mig om du har denna typ av problem...



Cześć, moj Aniołku !

2011-04-10 @ 14:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0