Till en underbar och så söt dotterdotter !



Bonjour, mon cher petit ange de Zawiercie ! Jag läste något and vill bara säga att du är en underbar och fantastisk kvinna-ängel, speciellt när du besökt din mormor. Wow, din kärlek till din mormor gör mitt hjärta fullt av glädje och jag kan inte låta bli att le imorse. Det är uppenbart att världen skulle bli ett paradis om alla människor var som du. Men jag är glad att du är unik - även som du har Joanna :-) men jag känner inte henne. Jag är lugnad eftersom jag nu vet att din mormor skydder dig från där uppe. Aniołku, låt mig ge här bilden till din mormor, si?

               
                 En ängel från Bordeaux för samlingen till din mormor, mój Aniołeczek !  

Hur är det med stormen med dig inatt? Nu ska jag snart jobba och sen är jag ledig hela eftermiddagen och det blir helgen för mig. Well, jag önskar dig en looovely dag, min kära och underbara lilla ljusängel - Miłego dnia, Aniołeczeku !  

PS : Om du vill att jag fortsätter att hylla du och din mormor, så jag inte vill att du tackar mig för det, detta är bara en bild. Merci. 




Kommentarer
Postat av: Casia

Well, min mormor är en del av mig - som det brukar vara med människor vi älskar... Hon är säkert glad för din ängel :-)



Jag sov som en sten inatt (hektisk dag igår) trots att stormen höll på att blåsa in fönstren. Verkar vara lite lugnare idag, men U never know. Nu ska jag snart sticka ner och köpa dagstidningen, sen tänkte jag promenera to stan -titta in i några affärer - och så gymmet. Jobbar natt till Finland nu igen. Vi flyger nästan bara dit (lite inrikes också), och det är snabbt och smärtfritt so to say.



Ha en fin dag Froggie!

2011-04-08 @ 08:43:52
Postat av: FredVisgot

Ja, men du vet väl att allihopa gör inte det du gör. Det är varför (och inte bara för det) du är en lilla söta ängel, toi et seulement toi.



Hmm, du skulle behöva att flytta varje dag för att du får en god natts sömn välförtjänt. Hey, det är en lösning som en annan, inte sant? Finland, fortafarnde och alltid. Du skulle kanske måsta att få en VIP-service i hotellet där du sover i Finland :-) Och du förtjänar så mycket mer, ma douce et merveilleuse petite princesse de conte de fée.



Hoppas att du har en fin promenad, dag och också ett trevligt flyg till Finland - jag ska tänka på dig. Do jutra, moj Aniołeczek !

2011-04-08 @ 09:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0