Ett roligt inlägg om laserhårborttagningen !



Häromdagen läste jag ett väldigt roligt inlägg om en blogg. Det var roligt för att hon skrev om sin laserhårborttagning. Denna tjej verkade verkligen vara glad med. Hon hade ett sätt att skriva om sin andra laserbehandling som var mycket, hur kan jag säga det, hmm...färgstark. Jag har lärt mig ett par nya ord på svenska, tex : "hårfri". Hon är så rolig för att hon är jätteglad att "bli helt hårfri för sommaren" och hon tänker satsa på en sån bikini nu :

                                
                                      Bild som används för att illustrera hennes inlägg !  

Eh bien, eh bien, eh bien, kan detta kallas en bikini? Problem : sitt hår ska växa aldrig igen nu. Vad ska den här tjejen göra när hår ska bli "fashion" igen? Att gå till frisören och be honom/henne att klistra sina håret på xxxxx Eller, att få (uppfinna) en speciell "peruk" för (perfekt för vintern i Sverige). Haha, svenskorna (även om tjejen har ett spansk efternamn) har humor eller är helt hårfia, förslåt, tokiga. Det är konstigt att skriva den här typen av inlägg på en blogg. 

Hårfritt, hårfritt, hårfritt !!! Vad skulle vi göra utan ni (kvinnor) och er humor, eh? Hahaha  

PS : Vad tycker hon om männen som gör samma sak? Skulle de måste satsa också på mini-mini-mini badbyxor? Är det inte bra filosofiska frågor att diskutera?    



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0