Intressanta videor om ditt jobb, Aniołku !



Cześć, moj Aniołku ! Jak się masz? Cool ! Denna video har hjälpt mig att känna ditt jobb lite bättre nu. Oh, jag skulle gärna vilja träna med dig i planet också ;-) Varför är du inte på den här videon? Den skulle bli bättre med dig. 
  

                                                                1, 2 i 3 Aniołku ! 
Men jag vet inte om jag vill flyga i ett plan, efter det...Hmm, bara med dig så :-)



Jag gillar mycket era nya typer av uniformer. De verkar vara som en andra hud på ni. Men är de verkligen lämpliga för vintern? Tur att är det nästan sommar! Jag tycker att ni har en fin halsduk men jag kan erbjuda dig en annan om du vill ha, eh? Säg, säg, det finns inget problem ;-) Papa, moj Aniołeczek !  

PS : Jag har precis ändrat åsikt och vill gärna resa på ett plan  o:-) VIP-service, remember ;-) 




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, Froggie... Men du har rätt. JAG skulle ha varit med i den där videon. Då skulle det hända saker :)



Nu ska jag stupa i säng, har flyttat hela dagen och varit på bio med en vän. Nu ska jag bo på Östermalm ett tag, tills jag får min mer permanenta lägenhet. Natti!

2011-04-07 @ 22:26:11
Postat av: FredVisgot

Hmm, jag undrar vad du menar med "det skulle hända saker". Mysterium, mysterium…



Östermalm ! Det är inte nödvändigt för mig att komma till Stockholm så att du är min guide. Jag har redan fått mitt virtuella besök med dig (barer, restauranger, naturreservat, nattklubber). It’s perfect, thank very much :-)



En annan vän som är jättesnäll med dig. Nu förtjänar du väl att få en god natts sömn. Hoppas att filmen var bra och lycka till med din lägenhet. Dobranoc, miłych snów, Aniołeczeku !



PS : Känner du Odengatan och Tulegatan?

2011-04-07 @ 23:36:53
Postat av: Casia

Hepp, mina vänner är guld värda! Och här har jag lägenheten för mig själv :-)



Jag brukade träna på ett gym som ligger på Odenplan, så visst känner jag till gatan! Tulegatan med, fast där vistades jag inte så ofta... Ciao, Froggie

2011-04-08 @ 10:42:11
Postat av: FredVisgot

Vilka fantastiska vänner du har :-) Jag skulle aldrig acceptera att du bor hos moi, det skulle bli omöjligt att sova :-b t.ex. :



Toi : Bla bla bla, Froggie. Bla bla bla bla...

Moi (halvstrött) : Ja, ja, ja

Toi : Froggie, bla bla bla och bla bla bla på polska

Moi (desperat) : Tak, tak (Moj Boze!), tak



Har jag inte rätt, Aniolku? ;-) Jag vet väl du skulle prata hela nätterna eller kanske det är moi som skulle prata hela nätterna varje natt, vem vet? Mina kommentarer är så länga som romaner.



Här är den första webbkameran (om Sverige) jag såg :



http://odencam.surbrunn.net/view/view.shtml



Det finns många människor som är baren varje helg. Här såg jag solstrålarna att lysa upp gatan runt kl 03:00 på sommaren, brukade lyssna på musik på radio (RIX, Svenska Favoriter, osv...via webb). Jag minns det fanns ett lopp också. Vi känner samma platser i Stockholm, du (i Sverige) och "jag" (i Frankrike). Livet är tokigt, eh?



Hoppas det gick bra med din träning på gymmet imorse :-) Här blir är det verkligen sommaren (calor, calor). Papa, moj Anioleczek !

2011-04-08 @ 11:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0