~ Dagens program ~



Dzień dobry, najpiękniejsza ! Har du sovit gott, min lilla söta prinsessa? Hoppas att ditt översättningjobb är inte alltför svårt just nu ! I morse har jag vaknat upp pigg och har ett par lediga dagar framför mig. Är det därför solen skiner i den klarblå himmelen? Här är mitt program idag : att jogga, arbeta muskler och hjärta och sen andas lite, vara med mig själv.

Nu ska jag snart gå ut och springa för att lägga ett brev på posten (dagens joggingstur).

              
                                                      
                                                     Måste lägga ett brev på posten !


                                                              
Det är dags att börja fixa resan till Konungariket Sverige. Vad händer om jag är kär i det här landet/den här staden? Problem med flygplanet och hemresan blir omöjlig...Hurra, haha. Det börjar bli svårt att vänta ännu längre men jag måste fortfarande ha (lite) tålamod :-)

                                           ------- ------- ------- ------- ------- ------- -------

                   

Hoppas att du har en looovely måndag i Malmö - Bonne journée, ma belle petite princesse au coeur d'or et aux magnifiques yeux vert(-jaune) !




Kommentarer
Postat av: Casia

Oh la la, låter nice med lite lediga dagar :-) Jag flög tillbaka från Malmö redan igår, sitter med en massa jobb (nu har jag runt tio avsnitt av en polsk serie - så intressant! - som jag jobbar med, så jag är helt uppslukad!) och ska flyga till Finland ikväll över natten.



Du kommer absolut att älska Stockholm - staden tar andan ur mig (in a good way) varje dag, och då har jag inte varit på de "vackraste" platserna än! So I am sure U will enjoy.

2011-08-08 @ 17:41:20
Postat av: FredVisgot

Du måste väl känna dig som hemma (läs : Polska). Jag har fortfarande svårt att tro att du föddes i Polen. Och du talar och fortfarande förstår polska språket, trots att du inte bor där för länge sedan. Vilken underbar/fantastisk tjej du är, Princesse !



Jag trodde du hade slutat att flyga igen, bara...när du beställer tid hos frisörskan i Malmö ;-)



Jag håller tummarna då :-) Du har inte varit på de "vackraste" platserna, really? Stockholm verkar vara en storstad. Större än jag trodde. Jag skulle kanske måsta att studera den stadskarta för att inte förlora där :-) Men jag undrar hur du kan vara säker på att jag kommer att älska den svenska huvudstaden. Glöm inte att jag är fransman och det finns ingenting utanför Frankrike för oss. The famous French arrogance, haha...Narazie, mój Aniołeczek !

2011-08-08 @ 19:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0