Värmeslag !



Bonsoir, ma belle petite étoile ! Jag var inte rimlig. Jag har en hemsk huvudvärk och huden på mitt ansikte gör ont (aj aj och aj!!!). Som väntat, jag tog en joggingtur på eftermiddagen men jag glömde att sätta en keps/basebollkeps på huvudet.

              

Sol och varmt väder. Resultatet är att jag fick hemsk värmeslag. Tyvärr är min mormor inte med mig och kan inte hjälpa mig med några magi besvärjelser, eller något :-) Jag tycker att jag har en smak av vad som kommer att vara helvetet på jorden (i mindre värre, I guess). Mój Boże ! Ha en lovely kväll, min lilla ljusängel - Na zdrowie !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe... Well, du vet vad man säger - man lär sig av sina misstag, eh? Fast jag vet inte om glömska kan klassas som misstag, men det får du själv bestämma :-)



Hope att du har haft en fin helg, Froggie! Jag har jobbat, jobbat och jobbat... Och ska jobba imorgon igen :-) Natti!

2011-08-14 @ 20:21:31
Postat av: FredVisgot

Inga problem mellan oss båda då? Du kan säga mig allt, you know. Du vet var du hittar mig ;-)



Jag tycker att man kan säga "man lär sig av sina misstag och glömska", men inte om man är gammal som oss båda (much more me than you, sure!) - stackars oss ;-) Det blir ett problem av en annan typ, haha.



Well, jag tog en lång promenad (ensam med mig själv) inatt, tills skymningen (för mycket saker i huvudet ; du vet vad jag menar, inte sant?). Nu har jag precis kommit hem efter en annan promenad längs kajen (oh la la, fanns massor av människor ikväll).



JObb, jobb,jobb. Tur att du älskar dina jobb men glöm inte you are an human (en ljusängel, förlåt), not a robot. Bonne nuit, ma belle petite princesse de Zawiercie, fais de doux rêves !

2011-08-14 @ 23:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0