Va, en helgdag idag?



Bonsoir, ma belle et brillante étoile du soir ! Jag känner själen i en filosof de senaste dagarna. Idag sa jag till mig själv att livet skulle inte vara enklare om vi alla (män och kvinnor) hade det samma namnet. Co sadzisz o tym, moja zabko? ;-) Ja, jag tycker att ordet "zabka" är bättre för mig än "prinsessan". Du fôrstår mig, eh?

                                                      
                                     Usch!  En groda?!? Prinsessorna är galna !

Hey, jag glömte att i dag var en helgdag här : "Assumption of Mary". När man blir gammal... :-) Jag tänkte klippa gräset men det blev omöjligt på grund av regnet (även om solen är tillbaka från kl 18:00, men gräset är fortfarande är våt). *** regn ! Kanske imorgon. 

          

Nu äter jag några mandlar och nötter. Well, hoppas att du har en lovely kväll, min lilla ljusängel !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0