Äntligen, solsken !



Bonjour, ma douce et belle petite princesse ! Har du sovit gott? Själv hade jag problem för somna. Hur kan jag säga det? Hmm, behövde att bränna lite energi inatt ("mikroträning" och promenad). J'ai survécu à cette nuit, haha!

                   
                                           Vilket perfekt drömliv ! Och moi, så?! ;-)

I morse skiner solen klarblå himlen och jag ska snart ta en joggingtur och arbeta lite muskler i en park. Efter tänkte jag ta lite tid för att klippa gräset i värmen (30 grader idag). Vädret är en jojo. Hoppas allt är bra med kurser idag - Je te souhaite une superbe journée ensoleillée, mon merveilleux petit ange de lumière !




Kommentarer
Postat av: Casia

Oh, la la! Du har tur, du. Sol och fint... Här har det blivit höst nästan över en natt. Jag sov borta i Finland och kom hem tidigt imorse (halvalive) men rullade ändå ut på en promenad runt Djurgården då solen tittade fram en liten stund (man måste passa på), men annars är det inte alls lika varmt länge. Nåt är ordentligt fel. Det är ju augusti, damn it! :-O



Anyways, hope du har haft en fin dag Froggie, jag stupar här!

2011-08-17 @ 19:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0