Kväll med föräldrar och semesterminnen !



Cześć, mój Aniołeczek ! Jag var hos mina föräldrar efter jobbet och vi pratade om resan, förstås. Nu förstår jag varför de gillar åka till Madeira så ofta. Jag såg bilderna och ön är grymt vacker. Men jag undrar hur det är möjligt att köra på dessa vägar, med havet precis nedanför. Min syster var hos sin pojkvän - jag är lite besviken, I confess.

                   

Hoppas allt är bra med er och ha en underbar sommardag och glöm inte ditt underbara änglalika leende - så du kommer att bli den solstrålen av alla människor på gatorna i Stockholm. Tyvärr har de inte vet tur de är ;-)




Kommentarer
Postat av: Casia

Ja, Madeira är verkligen vacker! Jag körde bil när jag bodde där, tänkte inte på att vägarna stupar ner i havet ;-) Du får väl följa med dina päron nästa gång, eh?



Ha en lovely kväll, Froggie!

2011-08-31 @ 20:52:12
Postat av: FredVisgot

Jag visste redan att du var en modig kvinna. Mamma trodde att hon skulle dö av en hjärtattack varje gång de tog bilen (mom suffers from vertigo, you know, men han tar planet i alla fall). Är det sant att människor tvättar sina bilar på vägen när det finns små "vattenfall"?



Well, varför skulle jag åka till Madeira med mina föräldrar? Madeira eller Palma (osv)...hmm, jag ska vara där, ensam med mig själv. Men först Stockholm :-) Det skulle bli kul om jag skulle glömma min flygbiljett för retur. Vilket otur det skulle bli ;-)



Bonne soirée, ma belle et scintillante petite étoile du soir

2011-08-31 @ 21:40:11
Postat av: Casia

Nja, jag såg då aldrig nån tvätta sin bil under ett vattenfall, men det låter som ett trevligt förslag ;-)



Men det är väl nice att resa med sina päron...? Eller själv - each one to their own.



Vale, Froggie - jag har precis kommit hem från en natt i Finland så jag ska andas lite och rulla ut för frulle. Ha en lovely dag!

2011-09-02 @ 08:11:35
Postat av: FredVisgot

Åja, det låter faktiskt som ett trevligt förslag, speciellt om det är du som tvättar min bil ;-) och varför inte med bikini. Vilken, hmm...underbar dröm det skulle bli - för moi, haha. Håller du med? Viktigt : glöm inte ditt änglalika leende, eh?



Föräldrar har sina egna liv och vi har våra. Däremot gillar jag att besöka städer/platser där jag är på semester på mitt eget sätt (läs : promenader, inte med bilen, och tar min tid och beundra vackra saker som en barn med sina julklappar).



Hoppas att frulle var...trevlig, och du har en galen kväll, Prinsessan ;-)



2011-09-02 @ 20:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0