M. & H. ~ Recept för en jättetrevlig söndagkväll



Bonsoir, ma belle petite étoile du soir ! Vad var min förvåning när jag såg Miss Marple på tv:n efter min dusch (hade en intensiv/hård cykeltur, ensam mot mig själv, i eftermiddags).


                                             Haft projektowany przez panny(a) Marple !  

Och slutet av dagen (tidigt på kvällen, skulle jag säga) gav mig en annan trevlig överraskning.


                                                        Regnar det, Monsieur Poirot?  

                               -------   -------   -------   -------   -------   -------   -------   -------

                          

Je te souhaite une merveilleuse nuit remplie de doux rêves, ô ma douce et belle petite princesse !  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0