Ett mail från Kroatien !



Bonsoir (bonjour), ma douce petite princesse ! Det är skönt att ha vänner - de som alltid är vid din sida när du inte är bra, you know. Idag har jag fått i min inbox ett mail med ett par bilder på en av mina bästa vänner (kören). Hon, hennes make, deras bebis och hennes föräldrar är i Kroatien just nu. De har härlig semester där och delar deras semester med mig. Vad snälla de är, inte sant?

                                  -------   -------   -------   -------   -------   -------   -------

                                                         
♥ Ikväll flyger den vackraste av alla änglar i luften med sina ljusvingar, sitt långa härliga ljushår flytande med vinden! Hennes passagerare har en otrolig tur eftersom hon erbjuder dem sitt underbara änglalika leende - and just for them. Hoppas att du får ett underbart och trevligt flyg och en, min söta och gulliga lilla ljusängel ! Jag antar att du kommer att sova (lite) i Finland. Bonne nuit, ma belle et brillante petite étoile du soir. J'espère que tu vas avoir beaucoup de doux rêves !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0