Första självbiografi !



Bonsoir, sublime étoile de Pologne  !  Hoppas att du inte är för trött ikväll.

                                                         
                               Var god och distrahera mig inte när jag skriver, tack !

Jag avslutade ett speciellt jobb. En man ville att någon för att skriva en självbiografi av hans farfar (en julklapp av 150 sidor). Nu är det gjort. Snart kommer det ett annat men det är ännu inte klart. Maybe. Äntligen, jag kan andas lite.

                               

Hoppas att du haft en trevlig kväll - Miłego snów moja mała Księżniczko !




Kommentarer
Postat av: Casia

Ujuj - duktigt jobbat! Då har du också haft att göra... Se till att dra in lite luft i lugnorna i helgen, eh? Ciao!

2011-12-03 @ 08:51:53
Postat av: FredVisgot

Var ärliga ! Man har alltid att göra. Och jag kommer gör ett sak att du ska inte göra den här helgen : att vila.



Princesse, hoppas att du inte kommer att gråta när Frankrike ska vinna mot Sverige i june. Tur att mitt hemland kommer inte att spela mot ditt hemland (Polen är mycket lycklig och det ska vara dags för polackerna att ta sitt öde i egna händer) ! Det skulle bli kriget mellan oss båda men du skulle vinna eftersom jag är verkligen a getleman ;-)

2011-12-03 @ 11:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0