Kukuryku, kukuryku !




                               
                                                                          *   *   *
                                                               Cocorico, cocorico !

Hey, my Sleeping beauty ! Hör du inte att den franska tuppen sjunger för dig (och bara för dig), i morse? Oh la la la la, du är alltid på fiestas och sen blir det svårt för att öppna ögonen alla förmiddagarna. Du : "Por favor, déjame dormir cien años más !" Zzzzzzz... No, it is not serious. Och du kommer inte att hitta livet i sängen. So, wake up, wake up !!! Have a lovely day, my little Sleeping beauty from Zawiercie !




Kommentarer
Postat av: Casia

Efter att ha varit uppe och sprungit benen av mig en klockan tre igår natt, sov jag i mer än tolv timmar. Hombre! Ibland behöver kroppen och knoppen sin sömn för att kunna fungera lite någorlunda igen. Så jag ska kräla upp ur sängen, hälla i mig kaffe och lite brekkie och så blir det en tur till gymmet. Jobbar natt igen, så det blir en lugn dag annars. Hoppas att du får sova mer än jag, hehe.



Ha en lovely dag, Froggie!

2011-12-21 @ 10:13:55
Postat av: FredVisgot

Tja, tolv timmar ! Jag skulle aldrig kunna att sova så länge. En hel halvdag. Hey, du är inteTörnrosa för ingenting, haha. En prinsessa behöver sova långa timmar för att vara vacker. Du jobbar mycket just nu för att få några lediga dagar i julen. Vaasa (brrr) igen, antar jag. Skynda dig, din mamma behöver dig för att förbereda "kolacji wigilijnej", du är en jättebra kock, på julen i synnerhet - for sure...Mmm, jag dööör :-) Pa pa, moja Śpiąca królewna !

2011-12-21 @ 11:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0