Nästan redo för halvmaraton i Stockholm ?



Bonsoir, ma douce princesse de Zawiercie ! I eftermiddag tog jag en tur i butiker och har köpt en pulsmätare. Om du vill veta klockan, så inget problzm eftersom har jag tre armbandsur nu. Tick-tack, tick-tack...Oh la la, stackars mig ! SKulle jag bli den nya Kapten Krok?


                                        Nu kan jag kontrollera mitt vilda hjärta ! ;-)

Hmm, jag skulle kanske kunna att börja träning för att delta i Stockholms halvmaraton och sen NY eller Paris. Pourquoi pas?
                                 
                                                Först Stockholm, sedan världen... 

Just for the fun. Det får inte bli en besatthet eftersom det viktigaste är att njuta av livet "à la française" of course. Innan att göra det, så skulle dagarna få ett par timmar extra.

                          

Glöm inte att få en internet-anslutning i din lägenhet, oui? Miłego wieczoru i dobranoc, najcudowniejsza !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, du kan göra som min sis pojkvän - do an Ironman! :-) Man simmar runt 3 km, springer runt 20-30 och cyklar lite mer än 40, tror jag. Min sis pojkvän gjorde det hela under tio timmar... Dios mio!



Well, enjoy dagen Froggie! Jag ska fortsätta med min flytt... Ciao!

2011-12-04 @ 10:26:09
Postat av: FredVisgot

Förstås :-) Jag kan simma cirka 30 m, hmm...är det ett problem? Du överskattar min styrka, min förmåga. I am certainly not an ironman. Nej, det tar tid och jag har andra saker att göra.



Ah, om jag var ung...



Wow, tio timmar, inte illa ! Din systers pojkvän gör mer km, tror jag. Han kanske gör tävlingen på halva ironmandistansen. Men jag är fel kanske.



Jag säger ja till Stockholm halvmaraton i september (perfekt för att springa) varje år. Men Big Apple, jag känner ett par som har sprungit NY marathon och det är kallt i november (brrr, inte idealisk för)



Du har druckit flera liter kaffe igår, antar jag. Synd jag inte är i Stockholm ! Du skulle inte vara helt slut på kvällen. Ma pauvre petite princesse !

2011-12-04 @ 12:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0