Välkommen till din drömlägenhet !



Bonjour, ma belle princesse ! Hmm, jag är saker att du inte sovit gott i natt eftersom det har varit din första natt i din drömlägenhet. Ja, det är jag saker trots att det blir din tusendels lya i ditt unga liv. Just nu föreställer jag mig dig upphetsad som ett barn innan sina julklappar på juldagen, med stora runda gröna ögon när skiner en låga full av (jul-)magi. 
                        

Nu ska jag gå ut och ta en promenad och sen stannar i vägen för en snabb tur till banken.  Jag önskar dig en jättefin lÖrdag, kära lilla ljusängel !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe... Hepp, som ett barn på julafton, that's me! Men jag har inte sovit där än - jag har en massa nya möbler som jag ska få ihop, så idag kommer några vänner och ska hjälpa mig montera och borra. Det blir en heldag! Har en massa inköp kvar, men det får jag ta lite peu en peu.



Hope att du får en lovely lördag, Froggie. Och råna inga banker nu... ;-)

2011-12-03 @ 08:50:36
Postat av: FredVisgot

Hey, är du galen? Jag vill råna inga banker, bara tvångsmata dem så att de får mer fett och kan överleva i hela vintern. I am a frog-human with a heart :-)



Wow, det blir en hel träninghelg. Jag skickar positiv energi till dig, eftersom det enda jag kan göra för att hjälpa dig, tyvärr. En super-frog utan mantel för att flyga i luften och inga övernaturliga krafter. Mon Dieu, vilken superhjälte jag är ! Merci för de några orden på franska. Ring mig när du öppnar flaskan champagne och har lagat dina scones i din nya lägenhet, oui? ;-)



Papa misio !

2011-12-03 @ 11:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0