Ett exempel på mammas mat !



Dobry wieczór Księżniczko ! I söndags lagade mamma något som var jättegod. Smulad torsk (crumbled cod) med grönsaker och kikärter i ett runt bröd, allt i ugnen. Och jag glömt olivolja. Det smakade bra men jag föreslog till mamma att lägga några svampar också. Mmm, jag brukar att äta kikärter med lite olivolja och fisk och (franska) rostat bröd : den medelhavsdieten (kretensisk diet typ) är bÄst för hälsan. Tyvärr har jag tagit ingen bild på (nästa gång).

                                                                      *   *   *

                                                          

Hoppas att du har en trevlig flygning och en lugn natt i Finland. God natt och sov gott, min lilla ljusängel !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0