Pourquoi LV est ton grand amour, Aniołeczek ?



                                                  

                                                        LV, Champs Elysées, Paris   


                                         Jag visste inte det fanns en butik i Bordeaux :-)

                                  
                     
                       Mais pourquoi LV est ton grand amour, Aniołeczek? Pourquoi? ;-) 

Jag undrar varför du gillar så mycket LV. Varför honom? Hmm, a man who knows how to please women ;-)

Och skor, höga klackar? Och kläder? 

Vilka är dina favoritmärken? Na razie, mój Aniołeczek ! 




Kommentarer
Postat av: Casia

Oh, la la! Jag vet inte om jag har nåt bra svar på det, dvs varför jag gillar LV :-) Det är det enda märket som jag kan tänka mig att lägga (och har lagt) så mycket pengar på vad gäller väskor and stuff. De är så eleganta, klassiska... I don't know. Ibland har man inga bra svar, helt enkelt.



Vad gäller kläder och skor så har jag inga speciella favoriter. Jag gillar att shoppa när jag är utomlands, då får man tag i lite annorlunda kläder. Men annars tycker jag att t ex Zara och Mango har fina kläder. Jag är ingen design-person vad gäller just kläder, men jeans kan jag lägga en hel del på. Annars köper jag bara helt enkel det som är snyggt!



Nu har jag kommit hem till Malmö, slängt in lite tvätt och ska sätta mig med jobbet en liten stund.



Hoppas att du har haft en fin dag!



Ciao, Froggie!

2011-02-24 @ 18:26:40
Postat av: FredVisgot

Pengar ! Jag kollade hemsida, handväskor kostar mellan 170 och 4000€. Wow, 4000 för en hanväska...Les femmes ! :-D Man kan inte förklara l'Amour - ett mysterium ;-)



Själv är jag jeans hemma. Zara är ett spanskt märk, inte sant? Man har två butiker i Bordeaux. Jag känner inte Mango men det finns en butik.



Njut av dina sista ögonblick i Malmö ;-) Natti, min kära lilla stjärna från Zawiercie!

2011-02-24 @ 20:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0