Ett annorlunda sätt att se denna dag !



Bonsoir, mon petit ange de lumière ! Hur har det varit bio ikväll ? Och filmen ? Idag kände jag mig i the Twilight Zone. Det var som om jag var som i en parallell univers där tiden är frusen. Allt gick långsamt : mânniskor som pratade med mig, fåglarna som flög i den blå himlen. Själv pratade jag långsamt och gick långsamt. Däremot var jag kvicktänkt, men det var min kropp som verkade ha hindrats av begränsningar i denna värld. Naturligtvis det jag just skrev är inte verkligheten (tror jag), men bara mina intryck.

Jag undrar varför mitt sinne var någon annanstans, haha ;-) Dieu merci, det blir en kväll i lugn och ro nu, igen bla bla bla...som de tidigare kvällarna.   

                 
                                                      Ett annorlunda sätt att se en dag !  

Jag träffade en gammal vänner till dig på väg ;-) Vi pratade om dig och han vill hjälpa dig för sova gott ikväll : 



                                                               «Pora na dobranoc,
                                                                 bo już księżyc świeci.
                                                                 Dzieci lubią misie,
                                                                 misie lubią dzieci.»
  

                 
                                                              Śpij dobrze, mój Aniołeczek !  

Bonne nuit, ma belle petite étoile du soir. Fais de beaux rêves et que les anges du ciel te protègent pendant ton sommeil !  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0