Bonne journée, ma belle étoile du matin !



Bonjour, ma Belle au bois dormant ! Sov du gott inatt ? Jag vet inte varför det var varmt hemma, var fruktansvärt törstig och drack en helt flaska vatten under natten. Ja, du förstår väl, en flaska vatten och inte en flaska champagne. Hey, jag är en klok människa, moi ;-) Va, förlåt men jag har förstått inte vad du har precis sagt, mój Aniołeczek. Can you repeat, please ? Mon Dieu, polskor ! :-p 

                                  

                                                    Dzień dobry, mój Aniołeczek !  

Okej, jag förlåter dig om du skickar mig (mentalt) din änglalika polska leende, oui ? ;-) Je te souhaite une merveilleuse journée à Malmö, ma belle petite étoile du matin ! Hoppas att du har en underbar dag -  Miłego dnia, mój Aniołeczek !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Synd att du inte fick tag i champagneflaskan, det hade varit kul! :-) Jag sov nada nada, men inte för att det var för varmt utan för att min skalle inte lät mig vara ifred och kom hela tiden och knackade på med nya tankar, the bastard. Jaja. Nu ska jag kila upp handla lite mat till missarna, sen är det jobb jobb och bio ikväll. Ha en lovely one!

2011-02-10 @ 08:52:11
Postat av: FredVisgot

Oh, min stackars Aniołeczek !



Till Casias skalle : Om du inte vill att jag pratar (läs : bla bla bla bla bla, osv...) med dig och ha huvudvärk, så du måste absolut lämna henne ifred...NU !!!



Nya tankar ? -för ditt projekt ?! Mon Dieu, har du problem, mój Aniołeczek ? Jag gillar verkligen inte när du inte kan sova natten. Du får mejla/skriva mig, även på polska, när du kan inte sova. Hey, om det kan hjälpa dig ! Ja, jag vet att jag är (och ska vara för evigt) en främling för dig. Men trots det, jag upprepar och insisterar, jag är och ska vara alltid här för dig.



Ge mig alla dina problem, det vill jag...NU !!! Jag vill att du ska veta att ingenting i världen inte kan/ska kunna att avhålla mig från att hjälpa dig själv, not even the Angel of Death (en kusin till dig?) ! Zaprawdę wierz mi, mój Aniołeczek !



Däremot jag vet att du är en krigare, världen är din och jag tror på dig !!! Eres una fuerza que nadie puede parar



Min stackars lilla stjÄrna från Zawiercie !



Hur är det med missan ? Det är roligt, jag tänkte på den igår kväll :-) Bio ? Vilken film kollar du på då? Na razie, mój Aniołeczek !

2011-02-10 @ 13:07:31
Postat av: Casia

Hehe, tack för dina ord men min skalle är lite trög (eller rebellisk, som den hellre vill kalla sig själv). Det handlar ju inte om några problem, U see Froggie, bara att jag har så mycket tankar och idéer kring olika saker. So it's both good and bad, so to say.



Missarna har blivit lite tjocka, hehe... De är alltid hungriga! Ska ge dem lite mera mat när jag går ut lite senare. De kommer att ruinera mig! ;-)



Vi tänkte se Little Fockers med Ben Stiller (jag gillar honom som skådis) - nåt lätt och enkelt som man kan skratta lite år (hoppas jag).



Hope att du har en nice kväll, nu ska jag vila ögonen en ministund och sen I am off. Ciao!

2011-02-10 @ 16:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0